"/""" Caro's Kaartjes: Mach was draus! - You can create it!

Pagina's

20 december 2014

Mach was draus! - You can create it!



Een poosje geleden werd ik gemaild door 2 Duitse Stampin' Up! collega's, genaamd Anja en Heike, met de vraag of ik misschien zin had om hun project Mach was Draus! ook in Nederland te introduceren. Anja en Heike hadden namelijk het plan opgevat om met hun Mach was Draus Internationaal te gaan.

Op het moment dat zij mij mailden was ik heel druk met allerlei voorbereidingen voor andere activiteiten en kon in me niet zo goed verdiepen in hetgeen zij mij nu precies vroegen.
Ik had nog geen NEE gezegd, maar ook nog geen JA, want ik wilde eerst weten wat het precies inhield.



Maar zij hielden gelukkig aan en stuurde mij een proefpakketje met wat materialen (zie foto), zodat ik zelf de ervaring aan kon gaan.
Het was de bedoeling om aan de slag te gaan met de materialen die ik had ontvangen en hier een leuke creatie mee te maken.
Wanneer meerdere personen dit doen, krijg je hele andere creaties met toch dezelfde materialen.
Dit vond ik een zeer inspirerende gedachte! En ik was dan ook meteen erg enthousiast.



Dit heb ik gemaakt met de materialen, die ik van Anja en Heike heb gekregen.
Ik wilde proberen zo min mogelijk extra materialen te gebruiken. 
Ja, ik geef mezelf graag een extra handicap. hahaha
Maar dat is natuurlijk niet nodig!
We mochten er natuurlijk ook andere Stampin' Up! producten bij gebruiken.
Ik heb er een klein kaartje van gemaakt, wat je dicht maakt met het lintje.
Hierbij heb ik gebruik gemaakt met 1 van de allernieuwste stempelsets BEST DAY EVER.
Dit is 1 van de stempelsets die je vanaf 6 januari a.s. GRATIS kunt krijgen tijdens de SALE-A-Bration periode.
Zie je die leuke kleine hartjes? Dat is nu al 1 van mijn favoriete stempeltjes!!

Je begrijpt dat ik JA heb gezegd om dit concept ook in Nederland te introduceren!! TE GEK toch?! Jullie kunnen straks ook hieraan deelnemen!!


En het leuke is, dat ik dit niet alleen ga doen, maar samen met mijn collega Inge Groot. Hoe gaaf is dat?!
Inge had het concept van Mach was Draus al opgemerkt en wilde hier ook graag mee aan de slag. Des te leuker dat we nu samen kunnen werken!

Inge en ik zijn op dit moment druk bezig om alle details uit te werken en wij proberen jullie zo snel mogelijk op de hoogte te stellen over hoe het er in Nederland uit gaat zien en wat de kosten zullen zijn.

Wel kan ik jullie al het principe uitleggen:

Het idee is, dat je materialen toegestuurd krijgt, waar je iets mee gaat maken.
Hiervoor betaal je een kleine bijdrage voor de materialen + verzendkosten.
Wanneer je een creatie hebt gemaakt,  stuur je ons hiervan een foto op via de mail.
Wij zetten die foto's allemaal bij elkaar op ons blog, zodat je een leuk overzicht krijgt wat voor mooie projecten je allemaal met dezelfde materialen kunt maken.
Jij kunt jouw project ook laten zien op jouw blog met ons logo en een linkje erbij, zodat mensen de andere creaties ook kunnen bewonderen.

Nadere informatie over de precieze kosten en waar je naartoe kunt mailen volgt nog...dus stay tuned...
Inge en ik zijn er druk mee bezig en zullen je spoedig informeren!

Update 21-2-2015:
INMIDDELS KUNNEN JULLIE {HIER} INFORMATIE LEZEN OVER DIT CONCEPT!
Je kunt je voor een maand of voor een half jaar opgeven via:
you.can.create.it.2015@gmail.com

Hier is nog een overzichtje van de materialen die gebruikt zijn voor deze creatie exclusief de stempelset:
Built for Free Using: My Stampin Blog

Tot Stempels!

Photobucket

3 opmerkingen:

Eveline zei

Wat een leuk concept.
Succes ermee.
Eveline.

Karlacrea zei

Wat een SUper leuk idee! Ik hou het in de gaten, lijkt me erg leuk om mee te doen.
Groeten Karla

Unknown zei

Hoi,

Wij hebben zoiets samen met Carmen gedaan op een teamdag bij mij thuis. Was heel leuk om te doen en er komt beslist een vervolg. Succes met jullie opstart hiervan.
Gezellige groetjes Lida

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: