"/""" Caro's Kaartjes: Gezellige World Cardmaking Day - Creatieve Harten Teamdag

Pagina's

3 oktober 2016

Gezellige World Cardmaking Day - Creatieve Harten Teamdag

Hoi hoi,

Afgelopen zaterdag was het World Cardmaking Day en deze dag heb ik gezellig met een aantal teamgenootjes doorgebracht tijdens onze Creatieve Harten teamdag.


Bij binnenkomst lag er al een naamtag te wachten voor alle dames die aan deze dag deelnamen. Niet iedereen kende elkaar al en zo hoef je niet iedere keer te vragen hoe iemand heet. Een leuke manier om met elkaar kennis te maken.

Ook hadden we de tafels gezellig gedekt. Hiervoor heb ik hulp gekregen van Monique. Zij heeft ook de naamtags gemaakt.



Ook lag er een mooi materiaal pakket voor iedereen klaar op tafel. Bovendien had ik voor iedereen een speciale verrassing als bedankje voor de aanwezigheid op deze dag. 



Nina heeft uitleg gegeven over het inkleuren met een blenderpen en dit mochten we ook uitproberen onder het deskundig toeziend oog van Nina

Marjan heeft nog een demonstratie gegeven over de Stamp-A-Majic, maar ik was zo aandachtig aan het luisteren, dat ik vergeten ben een foto te maken. OEPS! De uitleg was super en we zijn weer helemaal enthousiast geworden over dit geweldige hulpmiddel bij het recht stempelen van teksten en 2 step stempelen.


Naast de speciaal door Eveline uit Amerika ingevlogen M&M's op tafel, was er natuurlijk ook nog wat anders lekkers voor tussendoor.


Leoni had voor iedereen nog een leuke Halloween attentie gemaakt. Super leuk!



En er werd natuurlijk heel wat af gekwebbeld onder het maken van 2 leuke projecten.
Ik heb de mijne nog niet af, want ik was tussendoor ook bezig met hand en spandiensten.
Dus die volgen later. Deze keer had ik samen met Leoni en Angélique de projecten bedacht en zij hebben de uitwerking verder verzorgd.


Iedereen had wat lekkers meegenomen voor de lunch, zodat we een heerlijk gevarieerd lunchbuffet hadden.

Na de lunch hebben we nog gelachen met een puntenspel dat we hebben gedaan.
Daarna heb ik samen met Berdien wat tips gegeven over het starten met workshops geven.


Aan Berdien had ik gevraagd of zij een showtafel wilde maken met de Candy Cane Lane serie.
Gelukkig zei ze meteen enthousiast ja en WOW, wat heeft ze er toch iets geweldig leuks van gemaakt!




En aan Renate had ik gevraagd of zij een leuk huisjesdorp wilde maken als showtafel. Ook Renate was meteen enthousiast. Ze heeft er een heus kerstdorp van gemaakt. En kijk, zelfs met een molen! Hoe cool!

Het was al met al weer een SUper gezellige creatieve dag met elkaar.
En ik kijk nu uit naar de volgende Creatieve Harten Teamdag in januari 2017.

Lijkt het jou ook leuk om in januari 2017 van de partij te zijn?
Stuur me dan een mailtje en dan vertel ik je de mogelijkheden voor de aanschaf van het Stampin' Up! product pakket. 

Tot Stempels!

Photobucket
BewarenBewaren
BewarenBewarenBewarenBewaren

4 opmerkingen:

Elly Kreutzer zei

Leuk verslag

Elly Kreutzer zei

Leuk verslag

Jantine zei

Ziet er heel gezellig uit (en lekker :-))
Groetjes
Jantine

Berdien Weideveld zei

Topdag gehad Caroline!!!!! Nogmaals bedankt!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: